Pages

Thursday, February 5, 2009

25 things

"Rules: Once you've been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts, habits, or goals about you. At the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tagged you. If I tagged you, it's because I want to know more about you.

(To do this, go to “notes” under tabs on your profile page, paste these instructions in the body of the note, type your 25, tag 25 people (in the right hand corner of the app) then click publish.)"

tp x ingat sape nth tag..

1. Nama penuh saya Mursyidah bt Ismail. tp sume org ske pggl saya dgn name mushy, musyiking, moshimoshi, murtabak pun ade, mursyidul am pas ( ni lg x bleyh blah). ade 2 org je yg saya th yg masih pggl saya mursyidah mereka adalah melissa binti azmi dan nur shahinaz bt mahyiddin.

2. membesar dan terus membesar di bandar tp still org kate sy ni dari negeri pantai
timur...*confuse*

3. sedey kalau org mngkotak-katik kan status saya... -_-

4. can be a happy go lucky kinda person and change to grumpy all in 1 sec...

5. kalau saya baik, saya baik sgt, kalau saya jahat saya jahat sgt..pilih2..

6. sampai skrg masih konfius pasal nak sambung study....kawen trus karang....muahahahahha

7. suke travel tapi saya tetap syg malaysia!!! walaupun x tunjuk sgt pun...

8. x tahu sama ade nak pose utk gambar ke nak amik gamba...

9. Dulu ade ramai teman sepermainan lelaki dan agak tomboy masa kanak2(darjah2)..tapi skrg x th ape jadi...haih...

10. lahir pada pukul 10.10 pagi.. dan selalu ske tgk jam strike @ 10.10..a feel good time bak kate nt7!! wakakakakka

11. x th kenapa selalu tggu bln 11 x kesah la thn ape pun...

12. sgt x pandai mengurus wang...nasib x study econs.finance...mmg fail!!!

13. selalu kena tangkap time tgh berangan-angan...

14. sbb saya bertukar dari pakai tudung 4 segi ke tudung lilit adalah kerana tudung tu x payah gosok...mmg sesuai utk saya yg mmg pemalas nak duk dpn cermin berjam-jam semata-mata nak tiup -fuh fuh fuh- ke atas klu pakai tudung 4 segi..(gaya nak beranak je)

15. suke join aktiviti teater...

16. baju2 dlm wardrobe kebayakkan nye plain color shj x pun corak2 yg sekata dan saya x ske baju yg ade tulisan dan gambar2 sbb gambar2 dan perkataan kat baju tu selalu berada di posisi yg agak menghairahkan....~ -___-

17. suke menganjurkan aktiviti-aktiviti yg menyeronokkan bersama rakan2...

18. suka google.

19. berangan nak jadi photographer yg hebat dari nak jadi akitek yg berjaya..sendiri pun x phm...

20. sgt x ske cleaner kat ofis nih...sgt bias dan ske marah2 walaupun kte x buat ape2...peraturan yg plg x bleyh nak terima adalah, x bleyh buang sampah selain sampah kertas kat dalam tong sampah...tong sampah yg sampai berpuluh tu boleh buang kertas je...sampah lain buang sendiri kat luar... ade bnyk lagi peraturan yg die buat ( bkn bos) yg merepek2.. semua staff sgt takut kat die dari takut kat bos sendiri....wakakakakka

21. don't expect anything from me, then u'll be surprise...

22. kalau ada mesin masa, saya nak tggl semasa Ottoman empire di turki....

23. tak tahan sejuk...nasib tggl kat m'sia

24. suke bace blog org lps tu bg komen anonymous.....tp still x phm knp diorg nak sakit hati... at least kte th ade org baca blog kte dan bg komen..kan tu cukup bgs dah?

25. skrg ni saya dh malas nak diet..nak excercise tp bnyk sgt alasan..last2 duduk dpn pc je bukak FB!!!


saya nak tag sape2 yg follow blog yg lembik ni!!!
malas nak tulis name diorg....

1 comments:

Fahriku said...

mcm fb punye permainan je haha~